Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Piątek, 2024-03-29 ( Imieniny: Marka, Wiktoryny)

Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi - Procedura szacowania wartości zamówienia pn. „Usługa konsultacji eksperckiej w 2024 roku realizowana na potrzeby badania naukowego dotyczącego kultury organizacyjnej instytucji totalnych świadczących długoterminową całodobową opiekę lub nadzór nad dz

Procedura szacowania wartości zamówienia pn. „Usługa konsultacji eksperckiej w 2024 roku realizowana na potrzeby badania naukowego dotyczącego kultury organizacyjnej instytucji totalnych świadczących długoterminową całodobową opiekę lub nadzór nad dz

Regionalne Centrum Polityki Społecznej prosi o podanie szacunkowych kosztów zamówienia pn. „Usługa konsultacji eksperckiej w 2024 roku realizowana na potrzeby badania naukowego dotyczącego kultury organizacyjnej instytucji totalnych świadczących długoterminową całodobową opiekę lub nadzór nad dziećmi lub dorosłymi w województwie łódzkim”.

Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w związku z realizacją przez Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi podprojektów w ramach Priorytetu 10. Pomoc Techniczna EFRR w Programie Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w roku 2024.

Termin oszacowania:
2 lutego 2024 roku do godz. 10.00

Autor: Joanna Dytrych

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2024-01-24 15:15przez: Joanna Dytrych
Opublikowano:2024-01-24 13:54przez: Jarosław Latocha
Zmodyfikowano:2024-02-01 13:52przez: Jarosław Latocha
Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Polityki Społecznej
Odwiedziny:147

Rejestr zmian

  • [2024-02-01 13:52:17]Jarosław LatochaZamieszczenie poprawnych plików (poprzednie zostały błędnie zamieszczone)
  • [2024-01-24 15:22:06]Jarosław LatochaDodanie załączników
  • [2024-01-24 15:14:15]Jarosław LatochaWprowadzenie informacji

Banery/Logo